Fast food Boqueria
La polèmica envolta una de les icones de La Rambla de Barcelona, mercat de barri o atracció turística?”
La polèmica envolta al mercat de La Boqueria, el més famós del món. L'Ajuntament, que va anunciar una inversió de 3,5 milions d'euros per millorar les seves infraestructures, prohibirà les degustacions a l'interior del mercat, entre altres 20 mesures per recuperar la seva "essència de mercat de barri" i evitar "l'impacte negatiu del turisme". A l'actual Consistori que presideix Ada Colau no li agrada que la gent mengi pels passadissos. Ni que grups organitzats de més de 15 persones bloquegin les entrades i sortides i frenin l'accés de la clientela als botiguers de tota la vida. Molts comerciants rebutgen la mesura, perquè "La Boqueria ja no té barri". Més d'un 20% de parades incorporen productes de consum immediat destinat a turistes.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.