‘Pura passió': No és amor, es diu obsessió
L’adaptació del llibre d’Annie Ernaux, dirigida per Lucia del Greco i interpretada per Cristina Plazas, trasllada l’acció a una sala d’autòpsia per disseccionar la passió amorosa
L’adaptació del llibre d’Annie Ernaux, dirigida per Lucia del Greco i interpretada per Cristina Plazas, trasllada l’acció a una sala d’autòpsia per disseccionar la passió amorosa
‘Ejaculant diarrera’ recopila dos-cents acudits de l’humorista, que fa espectacle des de fa més de set anys a L’Antic Teatre
Les institucions dramàtiques estatals estan soles davant l’embat de la dreta extrema i la radiografia que fa Casavella de la Transició no és gaire amable
La salut mental, el feminisme, les mommy issues o el canvi climàtic són parodiats sense pietat per Berta Prieto, que amb el seu alter ego Paula Miró ens ve a dir que els estúpids són molt més feliços
Amb papers principals a la sèrie ‘Yo, adicto’ i la pel·lícula ‘Salve Maria’, l’actor estrena l’obra de teatre ‘Gola’, que aborda la crisi vital que travessa a trenta anys
El text de Pablo Messiez, dirigit per les germanes Ariadna i Clara Peya, indaga en la nostra relació amb les substàncies, l’ús que fem del que ens fa feliços, ens excita, ens angoixa o ens relaxa
Albert Arribas ens posa davant del misteri del teatre, que es manifesta davant nostre com un muntatge sintètic i minimalista, que aconsegueix enlluernar-nos, meravellar-nos i fins i tot descol·locar-nos a parts iguals
El Molino ha representat durant molts anys l’anhel de molta gent per recuperar aquella avinguda canalla, políticament incorrecte i molt dinàmica amb teatre que s’adaptava als gustos del públic
Amb el record del muntatge de l’Espai Lliure l’any 2005, amb la gran Anna Lizaran, La Villarroel estrena l’obra de Mamet
El muntatge de Julio Manrique porta l’acció a un present de mòbils i xarxes socials, però el desig de modernitzar la peça és, paradoxalment, el que fa que s’allunyi
Només parlem de teatre els frikis que seguim defensant que el teatre pot ser alguna cosa més, alguna cosa més que la nova temporada del Lliure
Enric Majó, Lluís Homar, Pol López, Enric Cambray i Guillem Balart reflexionen sobre què significa encarnar l’immortal príncep danès
No té sentit amagar que darrere de l’accident del vaixell de Dagoll Dagom hi ha una miqueta de derrota col·lectiva
Àlex Rigola recupera l’obra de David Mamet, un muntatge que dibuixa amb precisió quirúrgica la competitivitat i l’engany del sistema econòmic
L’obra, emblema de Dagoll Dagom, segueix triomfant amb la seva proposta popular a partir d’un clàssic de la literatura catalana
L’obra es capbussa en la memòria col·lectiva i familiar mentre explora la representació del transtorn bipolar en escena
L’espectacle de la companyia francocatalana Baró d’Evel, que ha tancat el Festival Grec, es pregunta qui som mitjançant els llenguatges del circ, la dansa, el teatre, la música i les arts plàstiques
El dramaturg Llàtzer Garcia presenta una parella guapa, talentosa i aparentment exitosa amb una relació on conviuen el penediment, la gelosia professional i la culpa
El fructífer tàndem artístic de Lluïsa Cunillé i Xavier Albertí entrega una d’aquelles propostes tan aparentment senzilles que perden tota la gràcia si s’expliquen
La gràcia de ‘The Second Woman’ és la seva aparent senzillesa: una escena curta, una trobada entre un home i una dona, uns fideus xinesos, unes copes de whisky, un ball
Aina Tur dirigeix un muntatge fred i minimalista, amb uns brillants Anna Alarcón i Nao Albet en una història que barreja una infància plena d’homes monstruosos i dones críptiques amb un present bastant tèrbol
L’artista torna a exposar el seu brillant pla de l’empresa convertit en funció, ‘Seitons Masdeu, hola i adeu’, al seu municipi del Maresme
No es tracta de fer una recomanació: es tracta de seleccionar una desena d’obres que toquin tots els pals del festival d’estiu de Barcelona
Pablo Macho Otero escriu i protagonitza un monòleg que barreja la mitologia amb l’autoficció i els jocs de paraules a La Villarroel
Alguns dels autors més traduïts i representats són sistemàticament oblidats pels crítics i lectors
Tant el text com la posada en escena d’aquesta obra inspirada en històries d’indis i vaquers discorren sense estridències, deixant un pòasit que quedarà uns quants dies en la nostra memòria
L’obra desplega un cabaret escènic auspiciat per sant Pier Paolo Pasolini i magníficament interpretat per Oriol Genís amb el músic Pau de Nut