!['Preikestolen, Noruega 2022. Time lapse de 1h30'. Una de las imágenes de Natacha de Mahieu de su proyecto 'Theatre of Authenticity'. Su objetivo es visibilizar una forma de turismo de masas que es 'invisible' porque se extiende en el tiempo. La idea de esta serie es mostrar el impacto individual de cada turista en el entorno natural y el papel de las redes sociales en las tendencias turísticas.](https://imagenes.elpais.com/resizer/v2/7ENVOY3DE5FFNHV7Z4GO4WXNFE.jpg?auth=2bdc98695a94f4c96db5b4b7be638f12f692e42ae2ce358d99f8e0b36bcedd1a&width=414&height=233&focal=3083%2C2560)
La generación que se rebela contra los viajes
Un malestar moderno que se colectiviza en las protestas en diversas ciudades del país ha invadido la narrativa, el ensayo, el cine o la banda sonora que nos acompañará este verano
Un malestar moderno que se colectiviza en las protestas en diversas ciudades del país ha invadido la narrativa, el ensayo, el cine o la banda sonora que nos acompañará este verano
La segona novel·la de l’escriptor tracta l’amistat en un context apocalíptic
L’escriptor va oferir noves apreciacions d’‘Ofert a les mans, el paradís crema’, que manté un diàleg amb ‘Napalm al cor’
L’escriptor parlarà amb els lectors sobre la seva segona novel·la dilluns 13 de maig a les 19h., a l’Estudi Toresky
A ‘Ofert a les mans, el paradís crema’ (Anagrama), l’escriptor ens ofereix els discursos del present en un ambient que crema amb l’esperança que el futur ens inquieti
Passat, present i futur de l’imaginari LGBTIQ+ en català, de ‘Tirant lo Blanc’ als espais apocalíptics de Pol Guasch
Les editorials comencen a mostrar les novetats literàries per a l’any vinent, amb obres d’autors com Eva Baltasar, Pol Guasch o Jordi Puntí