_
_
_
_
Art

Del paper a l'espai

Els temps de crisi, que ja són un tòpic, tant poden afavorir un replegament insuls com la confiança en tirar endavant sense efectismes. El darrer Saló dels Antiquaris ha estat un dels pitjors que s'han vist d'uns anys ençà. La mediocritat hi planava a cor què vols i només se'n salvaven comptades excepcions. Per contra, la galeria A/34, que no hi era present, tot i que el gènere que toca ja és perfectament antiquariable, continua oferint exposicions interessants.

Dibuixos i escultures és un recull de peces d'autors que han treballat el volum, ja siguin pintors -com Miró, Domínguez, Tàpies o Guinovart- o escultors pròpiament dits. No sempre, però, els papers exposats guarden una relació directa amb les peces en tres dimensions; no és la intenció dels galeristes en aquest cas, sinó la d'exposar material de qualitat, un fet que ja és marca de fàbrica de la casa. Entre els escultors destaquen les obres cubistes d'Henri Laurens; les d'Àngel Ferrant -amb una figura lacada de 1930- i Julio González -amb algun dibuix insòlit i esplèndid, a part d'un bon ferro passat a bronze-; els obligats Chillida; o les de Moisès Villèlia i Agustín Cárdenas; una màscara clàssica i preciosa de Joan Rebull al costat d'una d'africana primitiva; i, entre altres autors molt més joves i menys famosos, un excel·lent ferro plegat de Dominica Sánchez. La barreja suma perquè estableix ponts entre uns i altres, sense pretensió, d'una forma casual i gairebé domèstica.

Dibuixos i escultures. A/34. Aribau, 34, Barcelona. Fins a finals de maig

Tu suscripción se está usando en otro dispositivo

¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?

Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.

¿Por qué estás viendo esto?

Flecha

Tu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.

Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.

¿Tienes una suscripción de empresa? Accede aquí para contratar más cuentas.

En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.

Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.

Archivado En

Recomendaciones EL PAÍS
Recomendaciones EL PAÍS
Recomendaciones EL PAÍS
_
_