Pep Guardiola paga la reparació del vaixell d’Open Arms
L'entrenador ha finançat els 150.000 euros per posar a punt l'embarcació, després d'estar un mes immobilitzada a Sicília

L’entrenador del Manchester City, Pep Guardiola, s’ha encarregat de finançar les obres de reparació del vaixell de l’ONG Proactiva Open Arms, que es dedica al rescat d’immigrants i refugiats al Mediterrani. Així ho ha anunciat el responsable de l’organització catalana, Òscar Camps. “Això ho ha pagat en Pep Guardiola. Nosaltres som una ONG molt petita, no tenim aquests diners”, ha afirmat en una entrevista a RAC1.
Camps ha explicat que el vaixell de l’organització és a Castelló des de fa quatre setmanes per reparar-se. “Després d’un mes retingut a Itàlia, donant-se cops contra el moll i sense gaire atencions, hem hagut de fer les reparacions que calien”, ha especificat Camps, que ha afegit que preveuen tornar a salpar dijous cap a aigües del Mediterrani.
El responsable de l’organització ha xifrat en 150.000 euros el cost de la reparació “Això ho ha pagat en Pep Guardiola. Nosaltres som una ONG molt petita, no tenim aquests diners”. De fet, Camps ha detallat que no és la primera vegada que l'extrenador del Barça col·labora amb l'entitat humanitària."En Pep ens va venir a veure, fins i tot ha parlat de venir al vaixell a ajudar". I ha afegit que altres esportistes també s'han interessat a col·laborar amb l'ONG.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
¿Tienes una suscripción de empresa? Accede aquí para contratar más cuentas.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.
Arxivat A
Últimas noticias
Francia cruza por primera vez los datos de denuncias de violencia machista con los procesos judiciales
Dos exconcejalas denuncian a la alcaldesa de A Coruña en el canal antiacoso del PSOE
Sheinbaum reitera su postura sobre Venezuela y dice que no tiene que afectar a la relación con Estados Unidos
Kristin Cabot, la mujer de la ‘kisscam’ de Coldplay con el CEO de Astronomer, rompe su silencio sobre el vídeo viral que “destruyó” su vida
Lo más visto
- Los hijos de Isak Andic negocian un acuerdo para pagar 27 millones a la pareja del empresario y cerrar el conflicto por el legado
- La población de pumas de la Patagonia se dispara gracias a una presa inesperada: los pingüinos
- El Supremo ordena al ex fiscal general el pago de la multa y la indemnización a la pareja de Ayuso que le impuso al condenarle
- Irene Escolar: “Si la gente se droga es porque encuentra en ello una anestesia que necesita. Negarlo es absurdo”
- Carlos Alcaraz y Ferrero rompen tras siete años: “Llegan tiempos de cambio para los dos”




























































