Empar Moliner encén les xarxes barrejant els manters amb Colom
"Si ha de fer un pas al costat, que el faci. Millor dit, endavant, al mar. Quina pena, que estàtues humanes i venedors de bosses falses no el segueixin", ha dit a 'Els Matins' de TV3
Nova polèmica intervenció d'Empar Moliner a Els Matins de TV3. El passat mes d'abril va cremar en directe un exemplar de la Constitució Espanyola per criticar la decisió del Constitucional d'anul·lar el decret contra la pobresa energètica de la Generalitat i la cadena pública catalana va haver de demanar disculpes. Aquest dimarts la periodista ha lamentat que "les estàtues humanes i els venedors de bosses falses" no acabin igual que Colom "al mar".
Vestida amb una samarreta amb la silueta del monument, la periodista ha qüestionat la proposta de la CUP de retirar l'estàtua de Cristòfor Colom del monument al final de la Rambla de Barcelona en el seu comentari diari al magazín de la cadena pública catalana. Una proposta que ha estat rebutjada aquest mateix matí.
Moliner ha parlat de "l'embolic" que s'han fet els cupaires. "Per un costat demanen la seva retirada per imperialista i tenen raó, però en canvi ja els semblen bé les estàtues del Born a la via pública", en referencia a l'exposició Franco, Victòria, República. Impunitat i espai urbà, que s'estrena el 18 d'octubre. La CUP va permetre que el plantejament original de la mostra no fos modificada.
Tot seguit la periodista ha manifestat que si l'estàtua del descobridor d'Amèrica ha de fer un pas al costat "que el faci. Millor dit, endavant: al mar. Quina pena, en canvi, que les estàtues humanes i els venedors de bosses falses no el segueixin".
La CUP Capgirem Barcelona no ha trigat a piular les paraules de Moliner. I la polèmica ha estat servida a Twitter. S'ha convertit en un dels temes calents del dia.
Avui @emparmoliner ha lamentat que estàtues humanes i venedors ambulants no s'ofeguin al mar. @sindicatomanter @EstatuesHumanas pic.twitter.com/BCtOvmQSSj
— CUP Capgirem BCN ♀ (@CUPBarcelona) 27 de septiembre de 2016
Avui @emparmoliner ha lamentat que estàtues humanes i venedors ambulants no s'ofeguin al mar. @sindicatomanter @EstatuesHumanas pic.twitter.com/BCtOvmQSSj
— CUP Barcelona ♀ (@CUPBarcelona) September 27, 2016
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
¿Tienes una suscripción de empresa? Accede aquí para contratar más cuentas.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.
Arxivat A
Últimas noticias
El abogado de Sijena ofrece un acto de conciliación al director del MNAC, pero exige su dimisión
Ana Peleteiro anuncia que está embarazada cinco meses después de su aborto: “Nuestro angelito en el cielo nos ha enviado el regalo más grande”
Un brote de gripe aviar en una granja de Lleida provoca la alerta sanitaria en Cataluña
El Gobierno rectifica y elimina la obligación de que los desempleados presenten la declaración de la renta
Lo más visto
- El líder groenlandés responde a Trump: “Groenlandia es nuestro país. Nuestras decisiones se toman aquí”
- La revalorización de las pensiones queda en el aire por la negativa de la derecha a apoyar otras medidas sociales
- Comprobar Lotería de Navidad 2025: consulta la lista de números premiados
- El PP de Almeida vota en contra de dedicarle a Robe Iniesta un centro juvenil porque antes quiere hablarlo con su familia
- La cúpula de Vox votó por unanimidad la destitución de Javier Ortega Smith




























































