Una pintada dels grafiters paralitza un tren de Cervera a Lleida
Les guixades al frontal del comboi han impossibilitat el servei i els passatgers han hagut de viatjar per carretera
L'acció dels grafiters en un tren de la línia R12 de Rodalies ha obligat a cancel·lar temporalment la circulació ferroviària aquest matí a les comarques de Lleida. En concret, la incidència ha afectat un tren que havia de sortir a primera hora del matí des de Cervera en direcció a l'estació de Lleida-Pirineus.
El tren tenia previst sortir poc abans de les set del matí, però la pintada ha tenyit completament un dels vidres frontals de la cabina del tren i, per motius de seguretat, s'ha decidit no fer circular el comboi perquè la visibilitat del conductor no era prou òptima.
Els viatgers han estat derivats a un transport alternatiu per carretera.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.