Palo Market Fest impulsa marques emergents
S'espera que fins a aquest diumenge a la nit hi assisteixin unes 10.000 persones

Trencar el mur industrial i arribar a un públic cada vegada més nombrós. És el que busca Palo Market Fest amb la seva aposta per a marques emergents. Aquest cap de setmana, com cada primers dissabte i diumenge de mes des de fa gairebé quatre anys, el festival ha tornat a omplir-se en el número 30 del carrer dels Pellaires de Barcelona, al Poblenou. I a més ha brillat el sol durant tota la jornada. "Volem ser una plataforma per a totes les iniciatives emergents de Barcelona", ha subratllat Paula Mariscal, cofundadora del festival.
Encara que l'aposta inicial era només per a "dissenyadors de moda i objectes", aquest mercat ha crescut i ha passat a incloure en la seva oferta música i gastronomia. Sota la frase Good New Trends, el mercat d'empreses emergents ha omplert l'espai de llums i molt verd des de les 11 del matí fins a les 9 de la nit. Tot per, en paraules de Mariscal, "portar de tornada a l'artesà contemporani que moltes vegades no pot superar el 'mur de formigó', ni pagar locals als carrers comercials de Barcelona i ha de buscar una altra forma de progressar".
Lobster Eyeware, una marca d'ulleres, i Feners, una botiga de sabatilles, són dos dels "casos d'èxit" del festival. Adrià Gustà, de Feners, ha explicat com a Palo Market Fest els permet "combinar gent de Barcelona i voltants amb turisme". Feners té previst obrir la seva primera tenda a la capital catalana. Per la seva banda, Óscar Valledor, de Lobster Eyeware, que obrirà aviat el seu tercer local, ha explicat que el festival ajuda a tornar "tangible" el producte per a la gent. Està previst que fins a aquest diumenge a la nit hagin passat pel recinte prop de 10.000 persones.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
¿Tienes una suscripción de empresa? Accede aquí para contratar más cuentas.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.
Más información
Arxivat A
Últimas noticias
Detectados tres nuevos jabalíes con peste porcina africana en Cerdanyola del Vallès
Educación y desigualdad: sin docentes, no hay futuro
Análisis de ajedrez | El vaivén como obra de arte
Sánchez echa un pulso al automóvil: pide a Von der Leyen que mantenga la prohibición de vender coches de combustión en 2035
Lo más visto
- Nemo devuelve el trofeo que ganó en Eurovisión por el apoyo de la UER a Israel: “No creo que deba estar en mi estantería”
- La carta de Ábalos a Guaidó: “Hemos enviado a Víctor de Aldama para que sirva de enlace en nuestras relaciones”
- Lituania declara el estado de emergencia para hacer frente a la oleada de globos procedentes de Bielorrusia
- Jornada política del 11 de diciembre de 2025 | El PSOE convoca este viernes a las responsables de Igualdad de sus federaciones por el ‘caso Salazar’
- Dimite un miembro de la ejecutiva federal del PSOE tras un nuevo caso de supuesto acoso





























































