Marta Ferrusola, atesa a l’hospital de Campdevànol
La dona de l'expresident de la Generalitat, Jordi Pujol, ja ha rebut l'alta domiciliària
Marta Ferrusola, la dona de l'expresident de la Generalitat, Jordi Pujol, ha hagut de ser atesa aquest dilluns a l'hospital de Campdevànol, a la comarca gironina del Ripollès. Una portaveu del centre sanitari ha confirmat que Ferrusola ha ingressat aquest dilluns a l'hospital, on al cap d'unes hores ha rebut l'alta.
Encara que aquesta portaveu ha rebutjat explicar els motius de la consulta per qüestions de confidencialitat, sí que ha concretat que ja ha rebut l'alta domiciliària després que la visitessin els professionals sanitaris.
Segons apunta El Nacional, Ferrusola, de 82 anys, es va donar un cop fort al tòrax després de caure a la seva casa d'estiu, al municipi de Queralbs.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.