Els Mossos creuen que l’urbà va morir escanyat en un crim sentimental
L'informe apunta que Rosa P. va matar la seva llavors parella Pedro R. i va demanar ajuda a Albert L. o que tots dos van actuar de comú acord per matar el seu company

Els Mossos d'Esquadra consideren que el crim de l'agent de la Guàrdia Urbana el cadàver del qual va ser trobat calcinat al maleter del seu cotxe té un mòbil sentimental, en el marc d'un triangle amorós, i que el policia va morir estrangulat.
Segons figura en el sumari del cas, que avui avancen La Vanguardia i El Periódico, els Mossos apunten que la víctima, Pedro R., i els dos empresonats pel crim, la seva llavors parella i també urbana Rosa P. i el també urbà Albert L., formaven un triangle amorós ple de gelosia i infidelitats, fins i tot quan ella estava casada amb una tercera persona.
En el seu informe, els Mossos apunten dues hipòtesis, que Rosa P. va matar la seva llavors parella Pedro R. i després va demanar ajuda a Albert L., o que tots dos van actuar de comú acord per matar el seu company a la Guàrdia Urbana, si bé tots dos es van acabar acusant mútuament en la seva declaració davant del jutge.
De fet, segons l'informe policial, Albert L. va passar a casa de Rosa P. les cinc nits posteriors a la desaparició de Pedro R., el cadàver del qual va ser localitzat al maleter del seu cotxe calcinat en un camí del Pantà de Foix el passat 4 de maig, cosa que va fer sospitar els investigadors.
El cadàver de Pedro R. calcinat al maleter va poder ser identificat gràcies a cinc cargols metàl·lics que portava a l'esquena després d'una operació recent.
Segons l'autòpsia, l'agent va morir gairebé amb tota probabilitat per estrangulament a l'habitatge de Rosa P., a Vilanova i la Geltrú.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
¿Tienes una suscripción de empresa? Accede aquí para contratar más cuentas.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.
Más información
Arxivat A
Últimas noticias
El Louvre, en su punto más bajo: ¿qué le pasa al museo más famoso del mundo?
Kate Winslet nos habla de su debut como directora (y de lo difícil que sigue siendo ser mujer en el cine)
La Administración de Trump publica (a medias) los papeles de Epstein: ¿cuáles son las principales novedades?
Todo lo que tienes que saber para seguir la jornada electoral de Extremadura
Lo más visto
- Uno de los promotores de la señal V-16 de tráfico: “Es duro oír el testimonio de víctimas que han sufrido amputaciones al poner los triángulos”
- Más de 40 congresistas demócratas piden por carta a Trump que cese en sus “intentos de socavar la democracia en Brasil”
- Cae una organización que enviaba camiones cargados de cocaína desde Marbella hasta varios países europeos
- La policía registra varios domicilios y las oficinas de la ministra francesa Rachida Dati por otro presunto caso de corrupción
- Manuel Castells, sociólogo: “El mundo está en un proceso de autodestrucción”





























































