Pneumàtics cremant a la Gran Via dificulten l’accés al Mobile el primer dia
Una manifestació d'estudiants demana la rebaixa de les taxes universitàries

La Gran Via s'ha vist afectada aquest dilluns al matí per la crema de pneumàtics en diversos punts. A dos quarts de nou la circulació s'ha interromput a l'altura de la Universitat de Barcelona. Paral·lelament, segons diversos testimonis, més a prop del camí al Mobile World Congress també s'han cremat diverses rodes que han impedit la circulació. Diverses de les imatges són de prop de l'estació de Magòria, dels Ferrocarrils Catalans.
Avui comença el Mobile World Congress, i això ha afectat els ja complicats accessos a la fira internacional del mòbil. La circulació s'ha vist interrompuda de les 8.30 a les 9.00, quan després de treure cinc pneumàtics que cremaven a la via, la policia ha aconseguit normalitzar la situació.
A la porta de la Fira, una protesta de treballadors d'hostaleria de l'aeroport del Prat s'ha concentrat també per queixar-se de les condicions laborals. "Aena ens ha dividit", denuncien. El tinent alcalde de Barcelona Jaume Collboni s'ha apropat per parlar amb ells.
Aquesta crema de pneumàtics coincideix també amb una protesta d'estudiants a la ciutat que ha tallat la ronda de Dalt i la Gran Via. Des del Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans han piulat una imatge amb diversos contenidors cremant, i en què demanen una rebaixa del 30% de les taxes universitàries.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
¿Tienes una suscripción de empresa? Accede aquí para contratar más cuentas.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.
Arxivat A
Últimas noticias
Lula lanza un ultimátum a la UE ante sus dudas sobre el acuerdo con el Mercosur: “Ahora o nunca”
El TSJC eleva la pena a un año de cárcel para los paparazzi que intentaron vender fotos en ‘topless’ de Mariló Montero
La Fiscalía detiene a María Pedraza, exfuncionaria que participó en la red de corrupción de García Luna
Cupón diario de la ONCE: comprobar sorteo del miércoles 17 de diciembre
Lo más visto
- Elon Musk, más cerca de ser el primer hombre en alcanzar una fortuna de un billón de dólares
- La población de pumas de la Patagonia se dispara gracias a una presa inesperada: los pingüinos
- El Gobierno de Mazón pagó 107 millones de euros más a Ribera Salud al aumentar su aportación por ciudadano
- El Supremo ordena al ex fiscal general el pago de la multa y la indemnización a la pareja de Ayuso que le impuso al condenarle
- Víctor Manuel, músico: “El capital tiene que rectificar, nunca pensé que fueran a ser tan voraces”




























































