_
_
_
_
Concerts

Madonna torna al Sant Jordi

L'estrella actuarà avui i demà destacant el seu present més que els records

Madonna en el seu concert a Milà.
Madonna en el seu concert a Milà.Francesco Castaldo (EFE)

Tres anys després de la seva última visita a Barcelona i catorze després de The Drowned Tour, en què va oferir al Palau Sant Jordi el millor espectacle mai vist de l'estrella, Madonna torna avui i demà a la nit al mateix recinte.

En aquesta ocasió és per presentar l'espectacle que ha orquestrat entorn del seu últim treball discogràfic Rebel heart, que segons avancen les cròniques és un dels més ambiciosos i sofisticats desplegats per la cantant italoamericana. Si per al concert d'avui (a les 21.00) ja no queden entrades, per al de demà encara en resten a la venda, a uns preus que oscil·len entre els 75 i 320 euros.

L'espectacle que Madonna oferirà aquesta nit i demà, en les que són les seves úniques actuacions a Espanya, està prou rodat per no esperar sobresalts. La gira mundial de l'estrella es va iniciar al setembre a Mont-real i conclourà al març a Austràlia després d'haver recorregut quatre continents, en el que és una gira mundial com les d'abans. A Europa s'ha pogut veure en ciutats com Colònia, Praga, Berlín, Estocolm o Milà. De fet, els números l'avalen, ja que està recaptant fins i tot per sobre de la gira que realitza el grup U2, l'altre mastodont de la carretera. Per satisfer els seus seguidors, Madonna presenta un espectacle que fonamenta part del seu ganxo en la seva proximitat al públic, ja que bona part de l'actuació la passa en un enorme provocador que divideix en dos l'escenari. Innumerables canvis de vestuari —hi ha gestos de complicitat amb el Japó, al rockabilly, Joana d'Arc, etcètera—, una part del qual l'ha confeccionat una empresa de Saragossa, i els recursos inacabables de llum i vídeos arrodoniran un muntatge que té una part delicada, ja que Madonna recorre al toreig i al seu vestuari per donar l'accent racial que no acostuma a faltar mai en els seus muntatges. Però, tenint en compte que Barcelona és una ciutat que s'ha declarat contrària a les corrides de toros i en favor dels drets dels animals no sembla un recurs infal·lible.

Repertori recent

Però Madonna té molts altres recursos, entre els quals i com a més destacable, el seu repertori. Recorrent al present i no acomodant-se en una història plena d'èxits —ha col·locat 24 cançons al top 10—, l'estrella ofereix en aquesta gira un repertori que inclou deu cançons del seu disc més recent, des de les inicials Iconic i Bitch, I’m Madonna, fins al grup de tres peces que interpreta en el tram final del concert, format per Ghost town, Rebel Heart i Illuminatti i acabant per Unapologetic  bitch, última abans de la peça final, un únic bis que és Holyday. La resta dels temes no recorre excessivament a la memòria, i com a grans èxits Madonna interpreta La isla bonita, Material girl i Music, entre d'altres. En l'apartat de versions, la diva s'atreveix amb un La vie en rose en el qual toca l'ukelele. És, doncs, una Madonna que reivindica el seu present més que mai.

Tu suscripción se está usando en otro dispositivo

¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?

Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.

¿Por qué estás viendo esto?

Flecha

Tu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.

Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.

En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.

Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.

Arxivat A

Recomendaciones EL PAÍS
Recomendaciones EL PAÍS
Recomendaciones EL PAÍS
_
_