Més de 221.000 burilles al passeig Marítim de la Barceloneta
80 activistes amunteguen totes les burilles per visibilizar el problema de brutícia que suposen les restes de cigarrets llençats
Més de 80 voluntaris convocats pel moviment No más colillas en el suelo han recollit aquest dissabte 221.900 burilles en una hora i mitja al passeig Marítim de la Barceloneta.
Els activistes han ajuntat totes les burilles recollides en garrafes de plàstic en una enorme muntanya amb la qual pretenen visibilizar el problema de brutícia i salut pública que suposen les restes de cigarrets que abandonen els fumadors.
El moviment denuncia que les burilles són el principal residu que els usuaris llencen a la sorra de la platja i asseguren que una sola burilla pot arribar a contaminar deu litres d'aigua salada i fins a 50 litres d'aigua dolça. Els activistes exigeixen a les administracions, entre altres mesures, que prohibeixin fumar a les platges o, com a mínim, que obliguin a utilitzar cendrers portàtils als fumadors.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
¿Tienes una suscripción de empresa? Accede aquí para contratar más cuentas.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.