Xavier Trias es recupera d’una angina de pit a l’Hospital Vall d’Hebron
El president del grup municipal de CiU confia a reincorporar-se a les seves responsabilitats a l’Ajuntament de Barcelona en els pròxims dies

Xavier Trias es recupera d’una angina de pit a l’Hospital Vall d’Hebron, segons informa en un comunicat el grup municipal de CiU a l'Ajuntament de Barcelona. Trias confia a reincorporar-se a les seves responsabilitats al Consistori en els pròxims dies. Mentrestant, els regidors del seu equip el substituiran en els compromisos institucionals i de ciutat que tenia establerts a la seva agenda.
Diumenge a la matinada, el president del grup de CiU a Barcelona va sentir una indisposició i un malestar a l’alçada del pit, per la qual cosa va anar al servei d’Urgències de l’Hospital Vall d’Hebron. Després de l’exploració, els metges de del centre li van diagnosticar una angina de pit i diumenge al matí li van practicar un cateterisme coronari per extreure-li un coàgul de sang i implantar-li un stent (dispositiu en forma de molla que ajuda a corregir un estretament de les artèries o venes coronàries).
Trias continua ingressat i en observació a la Unitat Coronària de l’Hospital Vall d’Hebron, a l'espera que els metges li donin l'alta. Per aquest motiu, ha anul·lat tota la seva agenda. El portaveu del grup, Joaquim Forn; la portaveu adjunta, Sònia Recasens, i la resta de regidors del grup de CiU assumiran els seus compromisos fins que Trias es recuperi.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
¿Tienes una suscripción de empresa? Accede aquí para contratar más cuentas.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.
Arxivat A
Últimas noticias
Sheinbaum pasará las vacaciones de Navidad en Acapulco tras dos años de Otis
George Clooney rinde homenaje a su hermana tras su muerte por cáncer: “Ada era mi heroína. Amal y yo la extrañaremos mucho”
Muere el músico británico Chris Rea a los 74 años
Larry Ellison ofrece una garantía personal de 40.400 millones de dólares para reforzar la opa de Paramount sobre Warner Bros
Lo más visto
- Lotería de Navidad 2025, en directo | 79432, el Gordo de la Lotería de Navidad
- Así te hemos contado las elecciones en Extremadura | El PP gana en Extremadura con 29 escaños, pero necesitará para gobernar a un Vox que crece
- Comprobar Lotería de Navidad 2025: consulta la pedrea con los números premiados
- Los jueces del Tribunal Penal Internacional se rebelan ante las sanciones de Trump: “No hay que ceder”
- Oona Chaplin: “Le conté a James Cameron que vivía en una cabaña en los árboles y que estaba iniciando un proyecto de permacultura con una amiga”




























































