La tecnològica Cisco celebra a Barcelona la seva cita anual
L'esdeveniment de la companyia nord-americana de telecomunicacions, participant destacada del Mobile World Congress, es farà a Barcelona els propers tres anys


Cisco, la multinacional tecnològica amb seu a San José (Estats Units), celebra aquesta setmana el seu congrés anual per a Europa i Àsia a Barcelona. La companyia de routers, dispositius de seguretat i productes de telefonia ha escollit aquest any la capital catalana com a seu de la seva trobada anual després que en l'anterior edició reunís a Berlín prop de 12.000 assistents.
L'empresa, que es dedica a la fabricació, la venda, el manteniment i la consultoria d'equips de telecomunicacions, celebrarà la convenció tecnològica a Barcelona els propers tres anys. La cita tecnològica, Cisco Live, ha començat aquest dimarts al recinte de Fira de Barcelona de Gran Via, a l'Hospitalet de Llobregat, i acabarà el 2 de febrer. La institució firal de Barcelona va assegurar en un comunicat que esdeveniments com el de Cisco reforcen l'estratègia de la ciutat per acollir grans convencions internacionals, especialment de l'àmbit tecnològic. En aquest sentit, aquest esdeveniment corporatiu se suma a altres que es faran aquest any a Barcelona, com el de VM Warew, SAP o Altassian. Fira també ha impulsat salons com l'Internet of Things Solutions World Congress, l'Smart City Expo World Congress o l'In(3D)ustry.
El congrés de Cisco compta amb les ponències de directius i professionals de la companyia nord-americana a Europa i Àsia i presenta les novetats en el sector de la tecnologia de la informació i la ielecomunicació (TIC). Aquest esdeveniment es fa quan falta menys d'un mes perquè Barcelona torni a ser seu del Mobile World Congress, la gran cita de la tecnologia mòbil i la trobada de referència per Fira de Barcelona i per a la indústria mòbil: l'any passat va congregar més de 100.000 assistents a les instal·lacions de Gran Via.
Cisco és precisament una de les empreses destacades que participen en el saló de mòbils, que organitza la patronal GSMA. El seu conseller delegat, John Hoffman, presentarà aquest dijous els detalls de l'edició d'aquest any, que es farà entre el 26 de febrer i l'1 de març.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
¿Tienes una suscripción de empresa? Accede aquí para contratar más cuentas.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.
Sobre la firma

Arxivat A
Últimas noticias
Más de una treintena de carreteras están afectadas por la nieve y el hielo, 12 de ellas cortadas
De la reinserción social a la dana, la IA o la cultura urbana: estas son algunas de las historias educativas más relevantes de 2025
El Departamento de Justicia de EE UU recibe un millón de nuevos documentos sobre el caso Epstein
Nasry Asfura es el presidente electo de Honduras tras un mes de recuento y presiones internacionales
Lo más visto
- Víctor Bermúdez, profesor de Filosofía: “Hemos perdido el control del proceso educativo, lo que damos en clase es en gran medida un simulacro”
- Zelenski confirma que cualquier pacto con Rusia deberá ser ratificado en referéndum
- “Un jardín con casa, no una casa con jardín”: así es la premiada vivienda de 146 metros cuadrados que se camufla con la vegetación
- La revalorización de las pensiones queda en el aire por la negativa de la derecha a apoyar otras medidas sociales
- TVE se reivindica (con pulla) en su gran noche televisiva





























































