Retards generalitzats a Rodalies per una falsa alarma a Sants
Els Mossos han desallotjat durant una hora l'estació per una maleta sospitosa
Els Mossos d'Esquadra han desallotjat aquesta tarda l'estació de Sants després que es trobés una maleta sospitosa a la zona dels trens d'alta velocitat. Els agents han activat el servei de TEDAX, i han engegat els protocols habituals en una situació com aquesta.
Mossos autoritza a recuperar el servei ferroviari a Sants / Mossos autoriza a recuperar el servicio ferroviario en Sants
— Renfe (@Renfe) January 10, 2017
El desallotjament ha començat a dos quarts de vuit de la tarda. Renfe ha interromput la circulació de tots els trens per petició de la policia catalana. Els trens acumulen un retard en totes les línies d'uns trenta minuts.
Una hora després, després de realitzar totes les comprovacions els agents han confirmat que es tractava d'una falsa alarma. La situació a poc a poc recupera la normalitat.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.