Malson al parc d’atraccions
El mal temps espatlla el primer Tibidabo Live Festival

Les llunyanes xemeneies de la tèrmica eren tot just una ombra filiforme perduda prop d'una enorme taca grisa, el mar. La boira d'un capvespre tardorenc i fred dominava l'escena. L'Avió, l'atracció més famosa del Tibidabo, evocava les inclemències sofertes per Lindbergh en creuar l'oceà. No, no era el que els organitzadors del Tibidabo Live Festival esperaven de l'estiu barceloní, amb el qual ahir se citaven per vegada primera.
La idea de fer un festival de música en un parc d'atraccions es preveia si més no curiosa, però la boira, el fred i la pluja, amb una presència tan irregular com irritant, ho va engegar tot en orris. Així que el festival va ser un festival lil·liputenc. Allà, l'única cosa gran era l'església del Sagrat Cor, enmig de les tenebres com si fos una atracció terrorífica, una enorme casa de bruixes.
Segons fonts no oficials, s'havien venut unes 600 entrades, però va fer la sensació que bona part dels compradors es van haver de quedar a casa.
Les grans atraccions, i potser úniques de cara al gran públic, eren Yo la tengo, ahir, i Mogwai, avui, però la pluja va amenaçar els primers, tot i que finalment es cel es va aclarir i van poder tocar. Mentrestant les treballadores del parc miraven ocioses el nou espectacle d'un festival que basava el seu encant en una vista que la londinenca meteorologia va espatllar. En realitat el més adequat hauria estat que Los Planetas haguessin estat allà interpretant Pesadilla en el parque de atracciones. Però tot es va alinear perquè gairebé res sortís bé.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
¿Tienes una suscripción de empresa? Accede aquí para contratar más cuentas.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.
Arxivat A
Últimas noticias
Hacienda destapa una macrotrama de 38 sociedades que defraudó 300 millones en el IVA de hidrocarburos
Venus Williams y Andrea Preti celebran una segunda boda de cinco días en Florida: “Fue el segundo mejor día de mi vida”
La Guardia Civil investiga la muerte de un padre y un hijo en Mugardos
Los estrenos de teatro de la semana
Lo más visto
- Víctor Bermúdez, profesor de Filosofía: “Hemos perdido el control del proceso educativo, lo que damos en clase es en gran medida un simulacro”
- Los socialistas valencianos reclaman a Feijóo que entregue a la jueza de la dana la conversación íntegra con Mazón
- Zelenski confirma que cualquier pacto con Rusia deberá ser ratificado en referéndum
- “Un jardín con casa, no una casa con jardín”: así es la premiada vivienda de 146 metros cuadrados que se camufla con la vegetación
- TVE se reivindica (con pulla) en su gran noche televisiva




























































