Una veïna davant del Consistori de Reus: “Jo no podria ni sortir al carrer”
Els veïns de la ciutat s'apleguen davant de l'Ajuntament per condemnar el cas de corrupció sanitària


La presència de mitja dotzena d'agents de la Guàrdia Civil davant les portes de l'Ajuntament de Reus, i d'una altra desena de guàrdies escorcollant les oficines, és el tema de què es parla aquest matí a la plaça Mercadal, centre neuràlgic de la ciutat. Intrigats pel que pugui estar passant dins de la casa consistorial, desenes de veïns fan guàrdia al costat de l'espectacular desplegament de mitjans de comunicació que s'apleguen davant de les majestuoses columnes que custodien l'entrada a l'Ajuntament.
"Què està passant?" és trending topic aquest matí a Reus. "Quin espectacle que hi ha aquí muntat", diu una jove que acaba de sortir de l'institut i que s'ha apropat fins al moll de l'actuació policial per constatar si era veritat, com li havien dit, que la Guàrdia Civil havia pres aquest matí l'Ajuntament.
Quan els curiosos senten que tota la mobilització té a veure amb el cas Innova, les reaccions es mimetitzen. "Puf, una altra vegada el mateix", comenta una veïna que, a continuació i fent referència a la taca que s'estén sobre la classe política municipal, afegeix que "jo ja no podria ni sortir al carrer", fent referència a la vergonya que sentiria.
“A Prat segur que no li passarà res”, pronostica una altra veïna
"A Prat segur que no li passarà res", pronostica una altra veïna que s'està dreta darrere de les cambres de televisió. Es refereix a Josep Prat, el cervell de la trama Innova i antic director general del Servei Català de la Salut.
De fet, tot i que l'ombra de Prat és allargada, l'atenció se centra avui sobre Teresa Gomis, primera tinenta d'alcalde i membre d'una coneguda saga familiar del "Reus de tota la vida". La regidora ha arribat a l'Ajuntament a primera hora del matí acompanyada de la Guàrdia Civil. Llavors la plaça estava gairebé deserta. A Gomis li espera un trajecte de retorn amb molta més companyia.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
¿Tienes una suscripción de empresa? Accede aquí para contratar más cuentas.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.
Sobre la firma

Más información
Arxivat A
Últimas noticias
El polvo dentro de los hogares en México es más tóxico que el del exterior y contiene metales pesados
Las autoridades estadounidenses retienen a una diputada de Morena con 800.000 pesos en efectivo
La Operación Frontera Norte detiene a 10.000 personas en menos de un año
Estados Unidos rebaja el rol de las FARC en su nueva imputación contra Maduro por narcotráfico
Lo más visto
- Lotería del Niño de 2026 | El primer premio es para el 06703
- Últimas noticias de Venezuela tras la detención de Maduro, en directo | Delcy Rodríguez asegura que ningún agente externo gobierna Venezuela: “Mi destino no lo decide sino Dios”
- Estados Unidos amenaza con tomar Groenlandia por la fuerza
- El abogado que logró la liberación de Julian Assange por el caso Wikileaks representará a Maduro en el juicio por narcoterrorismo en Nueva York
- Xi Jinping se pronuncia de forma velada sobre Venezuela: “Las prácticas de intimidación hegemónica afectan gravemente al orden internacional”





























































