Laia Viñas conversarà sobre la novel·la ‘Aquí baix’ en un club de lectura obert a tothom
La pròxima trobada amb els lectors serà dijous 6 de març, a les 19h. a l’Estudi Toresky
![L'escriptora Laia Viñas](https://imagenes.elpais.com/resizer/v2/DOQ3CKUS2NC3XKBZTGMR2AWMOU.jpg?auth=4fa6357d28135656adab0bfff284e22137223debe899b4f61b281a57c05392da&width=414)
Vam començar 2025 amb Albert Pijuan i el mes vinent tindrà lloc la segona sessió del club de lectura de Quadern amb Laia Viñas. Serà dijous 6 de març, com sempre, a les 19 h a l’Estudi Toresky (carrer Casp, número 6, Barcelona). S’hi poden inscriure en aquest enllaç o bé enviant un correu amb l’etiqueta “Club Quadern Viñas” i les seves dades (nom, cognoms i telèfon de contacte) a l’adreça electrònica quadern@elpais.es.
Amb Aquí baix, Laia Viñas retrata la generació de la Ruta del Bakalao. La segona novel·la de l’autora és un homenatge a la generació pre-Transició, la dels seus pares, que, com la d’ella, afrontava un futur incert.
Escriu Nadal Suau: “Les primeres set o vuit pàgines són meravelloses: el lector assisteix al clímax i les posteriors acaballes d’una nit de bauxa boja, quan toca sortir a la llum del sol i caminar cansats i menjar carbohidrats, i aquí els moviments dels protagonistes adquireixen la lleugeresa paradoxalment pesant dels records vívids, en una atmosfera que podria recordar el final de La dolce vita de Fellini però en versió poligonera”.
El club de lectura de Quadern és un espai de trobada mensual entre lectors i escriptors, gratuït i obert a tothom. Aquest 2025, el club manté la seva essència però adapta el seu format, prioritzant els lectors i la conversa en intimitat. Trobaran sembre tota la informació i cròniques a la secció ‘Club de lectura’ del web de Quadern.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
¿Tienes una suscripción de empresa? Accede aquí para contratar más cuentas.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.