Flors, sado i cadires
Una peça de dansa teatre que crea un paral·lelisme entre les flors i les dones.

En una tardor plena d’espectacles de dansa, la carismàtica ballarina i coreògrafa Marta Carrasco aterra demà a la sala Tantarantana per presentar la seva última obra, B. Flowers, una peça de dansa teatre que s’ha estrenat recentment amb gran èxit al festival Temporada Alta i en el qual l’artista, amb una forta dosi d’humor i ironia, no exempta de “mala llet”, en les seves pròpies paraules, crea un paral·lelisme entre les flors i les dones.
B. FLOWERS
B.FLOWERS
Teatre Tantarantana
De l’11 al 27 d’octubre
MONIQUE / ACTUACIÓ PER
A UN PÚBLIC ASSEGUT
Mercat de les Flors
16 i 17 d’octubre
I llança una denúncia: hi ha alguna cosa més cruel que tallar una flor per posar-la en un gerro i contemplar-la? A través de l’obra poètica de Joan Salvat-Papasseit i d’un atractiu llenguatge coreogràfic que combina amb mestria el gest quotidià amb el ball culte, al costat d’una intensa teatralitat plena d’imatges suggestives, Carrasco deixa anar en aquesta peça les seves emocions i inquietuds com a dona.
Els admiradors d’aquesta artista estan d’enhorabona, ja que a B. Flowers la veuran ballar al costat de Majo Cordonet i Anna Coll.
Al Mercat de les Flors, i en el marc de la Secció Irregular, el cicle que fomenta la creativitat de joves artistes i que té com a premissa l’experimentació, es presenten dos treballs interessants: Monique, d’Alix Eynaudi, i Actuació per a un públic assegut, d’Andrea Maurer i Thomas Brandstätter.
El primer és un duo que s’inspira en el bondage, una pràctica sadomasoquista que, en mans d’Eynaudi, es converteix en una successió d’instruccions coreogràfiques. L’autor ha comptat per a aquest treball amb l’assessorament de les maïtresses Athenea i Monique.
Per la seva banda, el treball d’Andre Maurer i Thomas Brandstätter esdevé una crítica als mecanismes de producció i als mercats del món occidental. Molt original la manera en què tots dos construeixen, amb un martell, uns llistons de fusta i uns claus, les cadires en escena.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
¿Tienes una suscripción de empresa? Accede aquí para contratar más cuentas.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.
Arxivat A
Últimas noticias
Antonia San Juan acaba el año con buenas noticias sobre su cáncer: “Estoy curada”
El villancico con toque extremeño de Estopa con Chenoa para las campanadas de RTVE en la Puerta del Sol
Hallado el cuerpo del montañero atrapado por un alud en Huesca
Varios muertos por una explosión en el bar de una estación de esquí en Suiza
Lo más visto
- Jubilarse a los 66 años y 8 meses llega a su fin: la nueva edad de retiro de 2026
- Un petrolero perseguido por Estados Unidos en el Caribe pintó una bandera rusa en un intento de escape
- Sandra Barneda: “Eso de las izquierdas y las derechas es arcaico, un pensamiento que solo sirve para marcar distancias”
- El vestido de Cristina Pedroche en las Campanadas 2025: un traje hecho con sus anteriores estilismos y en recuerdo a las personas con cáncer
- Crece el “analfabetismo religioso”: dos de cada diez catalanes no saben qué se celebra en Navidad




























































