Els Mossos investiguen l’origen d’un tret que va provocar ferides a una menor a Canet de Mar
La bala va impactar contra la paret i les restes que es van desprendre van ferir la jove a la cella i li van trencar les ulleres
Els Mossos d'Esquadra investiguen l'origen d'un tret que va causar ferides a una menor a Canet de Mar (Maresme). Els fets es van produir dissabte, a les set de la tarda, quan la jove, de 16 anys, caminava pel carrer de Cadillac. La jove va rebre un impacte a la cara, que li va causar ferides en una cella i li va trencar les ulleres.
Al lloc dels fets, la policia catalana va trobar una bala de 9 mil·límetres, segons fonts policials. El projectil va impactar contra la paret, i un tros del material, que es va desprendre, va ser el que va ferir la jove a la cara, segons ha confirmat la policia autonòmica.
Els Mossos van obrir en aquell moment una investigació per aclarir què havia passat. Al seu torn, la jove va presentar una denúncia. Fins ara no hi ha detinguts pel tret, i es mantenen totes les hipòtesis obertes, tot i que de moment es descarta que el tret fos contra la jove.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.