Colau portarà a la Fiscalia la discoteca que ofereix 100 euros a les dones que hi vagin sense calces
L'Ajuntament recollirà tota la informació del cas i s'empararà en les lleis de publicitat i de violència de gènere


El govern de l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, portarà a la Fiscalia l'anunci de la discoteca que ofereix 100 euros a les dones que hi vagin sense calces. Ho farà recollint tota la informació que té sobre el cas i emparant-se en les lleis de publicitat i de violència de gènere. Mentrestant, el Consistori continua estudiant jurídicament si pot sancionar la discoteca. La principal trava és que els cartells de la polèmica ja no estan penjats, tot i que intentaran basar les sancions en comunicacions a les xarxes socials.
Ho ha explicat la regidora de Feminismes, Laura Pérez, que ha assenyalat que des de l'Ajuntament podrien utilitzar com a via de sanció l'article 16 de l'ordenança de civisme, que parla "d'expressions sexistes o xenòfobes a la via pública". Pérez ha celebrat que alguns locals nocturns s'hagin adreçat al Consistori per expressar rebuig al cartell.
La discoteca, situada al carrer de Felip II, al districte de Sant Andreu, publicita en un cartell l'oferta perquè hi vagin les dones sense calces amb la foto de dos homes mig despullats que estan situats a sobre d'un grup de dones en roba interior. L'oferta de la discoteca barcelonina s'ha promocionat tots els dissabtes de febrer, i en principi no es repetirà en els propers caps de setmana perquè, segons els promotors, "ara ve Carnaval i no cal fer reclams extraordinaris de la discoteca". Ara bé, el club nocturn té pensades altres formes d'atraure clientela, entre elles "donar 100 euros a qui millor es mengi un plàtan".
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
¿Tienes una suscripción de empresa? Accede aquí para contratar más cuentas.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.
Sobre la firma

Más información
Arxivat A
Últimas noticias
Se eleva a 10 el número de fallecidos al volcar un autobús en Veracruz
La Fiscalía de Ciudad de México confirma que el hombre asesinado en la Zona Rosa era El Panu, jefe de seguridad de Los Chapitos
Navitrans, una cena de navidad para personas LGBT+ en condición de calle y trabajadoras sexuales
Bolsonaro deja la cárcel para operarse de una hernia
Lo más visto
- Víctor Bermúdez, profesor de Filosofía: “Hemos perdido el control del proceso educativo, lo que damos en clase es en gran medida un simulacro”
- Zelenski confirma que cualquier pacto con Rusia deberá ser ratificado en referéndum
- La revalorización de las pensiones queda en el aire por la negativa de la derecha a apoyar otras medidas sociales
- Los ‘whatsapps’ de Mazón a Feijóo del día de la dana: “Un puto desastre va a ser esto presi”
- “Un jardín con casa, no una casa con jardín”: así es la premiada vivienda de 146 metros cuadrados que se camufla con la vegetación





























































