_
_
_
_

La CUP aposta per defensar el 9-N des del carrer

El partit considera el terreny polític "verinós i endogàmic"

El diputat de la CUP al Parlament Quim Arrufat ha anunciat aquest dimarts que es retiren la negociació entre Govern i partits per refer la unitat política dels sobiranistes, i ho ha justificat per centrar-se a potenciar el 9-N “des del carrer” per buscar una forta mobilització ciutadana.

“El terreny dels partits és un terreny verinós i endogàmic. És un fangar en el qual ens estem quedant enganxats”, ha argumentat en roda de premsa des del Parlament, on ha dit que el seu partit mai deixarà de donar suport al 9-N si hi ha urnes i es pot votar.

Així, la CUP se centrarà “en esquemes de treball que estan més dipositats al carrer”, buscaran que la mobilització popular del 9 de novembre sigui un èxit i s’aconsegueixi desbordar la negativa de l’Estat al fet que els catalans es pronunciïn sobre la independència.

Tu suscripción se está usando en otro dispositivo

¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?

Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.

¿Por qué estás viendo esto?

Flecha

Tu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.

Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.

En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.

Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.

Arxivat A

Recomendaciones EL PAÍS
Recomendaciones EL PAÍS
Recomendaciones EL PAÍS
_
_