Imputat un comandament dels Mossos per assetjament laboral
Un sotsinspector de Trànsit el va sotmetre a humiliacions durant diversos anys

Un sotsinspector dels Mossos d'Esquadra, Carlos Q., declararà com a imputat per fer-li la vida impossible a un cap del cos, Miguel M., durant anys. Un jutjat de Sant Feliu de Llobregat (Baix Llobregat) ha citat el comandament el novembre vinent pels presumptes delictes d'injúries, coaccions i contra la integritat moral. La querella relata que el sotsinspector va sotmetre el cap a un assetjament laboral que li va acabar guanyant l'enemistat dels seus companys i li va provocar un trastorn psicològic del qual s'està tractant.
La història d'odi dels dos policies va començar només de coneixe's, fa 13 anys. Al magatzem de recollida de material, Miguel no va atendre de forma prioritària Carlos, que pretenia saltar-se la fila. Tots dos van coincidir més tard a la unitat de Trànsit de Sant Feliu de Llobregat. Carlos tenia com a objectiu “provocar-li un malestar” i “dificultar-li la feina de tal manera” que Miguel “se sentís obligat a abandonar el seu càrrec”, segons recull la querella, elaborada per l'advocat David Aineto. El sotsinspector “humiliava” el cap i el menyspreava en públic, cosa que va provocar el seu aïllament a la comissaria.
L'imputat el va acusar de ser el responsable de la marxa d'un agent al Cos Nacional de Policia, el va sotmetre a acaraments amb altres companys per provocar faltes disciplinàries —i fer-li guanyar una fama de “cap conflictiu”— i fins i tot es va negar a investigar unes pintades ofensives que havien aparegut a la seva taquilla. L'assetjament va motivar la seva baixa laboral i que entrés en un estat ansiós i depressiu.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
¿Tienes una suscripción de empresa? Accede aquí para contratar más cuentas.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.
Sobre la firma

Arxivat A
Últimas noticias
María Corina Machado denuncia amenazas de “ejecuciones extrajudiciales” a presos políticos en Venezuela
Feijóo remite a la jueza sus ‘whatsapps’ con Mazón el día de la dana y pide declarar por vía telemática
El abogado de Sijena ofrece un acto de conciliación al director del MNAC, pero exige su dimisión
Ana Peleteiro anuncia que está embarazada cinco meses después de su aborto: “Nuestro angelito en el cielo nos ha enviado el regalo más grande”
Lo más visto
- El líder groenlandés responde a Trump: “Groenlandia es nuestro país. Nuestras decisiones se toman aquí”
- La revalorización de las pensiones queda en el aire por la negativa de la derecha a apoyar otras medidas sociales
- Comprobar Lotería de Navidad 2025: consulta la lista de números premiados
- El PP de Almeida vota en contra de dedicarle a Robe Iniesta un centro juvenil porque antes quiere hablarlo con su familia
- La cúpula de Vox votó por unanimidad la destitución de Javier Ortega Smith




























































