Concerts
Dijous 13
Miguel 'Draco' Tena. Gran oportunitat per descobrir aquesta novetat en el panorama pop rock espanyol. Al Margarita Blue, a les 22 hores.
Willie Colón. Aquest virtuós porto-riqueny del trombó passa per l'Up&Down en un concert de classe. Salsa per passar-ho bé, a les 23.30 hores (30 euros).
Divendres 14
Pierre-Yves Martel. És un dels noms que es pot trobar en aquesta cita de música experimental al Taller Tramuntana (Tramuntana, 46), a les 20.30 hores (6 euros).
Within Temptation. Si us agrada el metal, ja sabeu qui són aquests potents holandesos. Seran al Razzmatazz, a les 21.30 hores (27 euros).
Dissabte 15
Raimon. El cantautor de Xàtiva presenta a l'Auditori de Girona el seu darrer disc, a les 21 hores (Entre 12 i 28 euros).
Feliu Ventura. Aquest cantant de cançons actua a la sala Tete Montoliu de l'Auditori, a les 21 hores, i hi presenta el seu primer àlbum des del 2006, esperat i intens (15 euros).
Diumenge 16
Big Band del Conservatori del Liceu. En el marc del 43 Voll-Damm Festival Internacional de Jazz hi ha aquesta sorprenent actuació al migdia al Parc Central del Poblenou. Gratuït.
Dilluns 17
Alejandro Escovedo. Un dels intèrprets nord-americans més reconeguts del món rocker, amb més de trenta anys de trajectòria provinent de la primera batzagada punk. Actuarà a la sala City Hall, a les 21 hores (20 euros).
Dimarts 18
Sandra Rehder. Aquesta tanguista, juntament amb el guitarrista Euclydes Mattos, ofereixen un repertori trufat amb peces de Gardel, PIazzola o Serrat. A la llegendària sala Jamboree, a les 21 i 23 hores (10 euros).
Dimecres 19
Babasonicos. Reconegudíssims en el món del rock llatí gràcies als seus discos i al seu directe. A l'Apolo, a les 20 hores (22 euros).
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
¿Tienes una suscripción de empresa? Accede aquí para contratar más cuentas.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.
Archivado En
Últimas noticias
Maíllo se desmarca de la petición de remodelación del Gobierno de Díaz: “No fue acordada”
Santos Cerdán denuncia una persecución “propia de la inquisición” en la comisión del ‘caso Koldo’ en el Senado
La FundéuRAE elige arancel como la palabra del año
La satisfacción ciudadana con el funcionamiento de la sanidad pública se desploma desde la pandemia
Lo más visto
- Elon Musk, más cerca de ser el primer hombre en alcanzar una fortuna de un billón de dólares
- El rechazo de Francia y las dudas de último minuto de Italia amenazan con descarrilar la firma del acuerdo entre la UE y Mercosur
- La UCO precipitó la detención del expresidente de la SEPI porque se percató de que lo seguían cuando iba a una cita con Leire Díez
- Interior nombra jefe de la UCO al coronel Pedro Merino, exintegrante de la unidad y que estuvo destinado en La Zarzuela y Seguridad Nacional
- El Gobierno de Mazón pagó 107 millones de euros más a Ribera Salud al aumentar su aportación por ciudadano




























































