“Café para todos” al Parlament després de la tensió dels plens
Carles Puigdemont va oferir cafè a la popular Alicia Sanchez-Camacho entre riures i bromes
Aquest divendres ha deixat una anècdota al Parlament de Catalunya: el president Carles Puigdemont oferint un cafè a la popular Alicia Sánchez-Camacho. Una imatge distesa i sorprenent dels dos polítics al bar de la Cambra catalana. L'escena ha tingut lloc durant la sessió del ple del Parlament, on s'ha debatut la Llei del Referèndum d'independència de Catalunya i la Llei de Transitorietat.
Puigdemont s'ha apropat a la política popular i li ha servit un cafè, que hi havia demanat "curt". Un gest que ha sorprès a la popular que, fent broma, ha comentat: "Café para todos". El comentari de Sanchez-Camacho ha provocat el riure dels presents. Puigdemont ha repetit "¡Café para todos!" mentre oferia sacarina a Camacho: "Si vols la dissolc, eh?", i ella ha respost: "Endolcim la vida". A la xerrada s'han incorporat la sotssecretària d'Estudis i Programes del PP, Andrea Levy, el secretari general del PPC, Santi Rodríguez, i el director de l'oficina del president, Josep Rius.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.