_
_
_
_

Explota una carta bomba en una oficina de l’FMI a París

Una persona ha resultat ferida a la cara i a les mans en obrir el sobre amb explosiu

Policies prenen posicions a l'FMI a París.
Policies prenen posicions a l'FMI a París.REUTERS

Una carta bomba ha explotat aquest dijous en una oficina del Fons Monetari Internacional a París, segons ha informat l'agència AFP. L'explosió ha causat, almenys, un ferit, el treballador que ha obert el sobre explosiu i que té ferides a la cara i les mans.

El sobre anava destinat al número 66 de l'avinguda d'Iéna, l'adreça de l'oficina de l'FMI a la capital francesa. La policia ha evacuat algunes persones de l'edifici per precaució i també s'han desplaçat al lloc dels fets especialistes de la policia científica. La policia ha assegurat que ha estat una explosió "petita", causada, pel que sembla, per un "artefacte casolà". La presidenta de l'organisme, Christine Lagarde, ha condemnat "l'acte de violència" contra l'FMI a París.

Ahir dimecres el Ministeri de Finances alemany va rebre també un sobre amb material explosiu, sense que arribés a esclatar.

Tu suscripción se está usando en otro dispositivo

¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?

Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.

¿Por qué estás viendo esto?

Flecha

Tu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.

Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.

En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.

Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.

Arxivat A

Recomendaciones EL PAÍS
Recomendaciones EL PAÍS
Recomendaciones EL PAÍS
_
_