Empitjora l’estat de salut de la diputada Muriel Casals
Òmnium Cultural explica en un comunicat que l'expresidenta de l'entitat està molt greu
Òmnium Cultural ha informat aquest divendres que l'estat de salut de la diputada de Junts pel Sí Muriel Casals ha empitjorat en les últimes hores i que "sembla que està molt greu". L'entitat de la qual Casals va ser presidenta ha emès un comunicat en què afirma que anirà informant sobre l'estat de salut de la diputada. "Hem ofert tot el nostre suport a la família, que ens demana que preservem la seva intimitat", conclou el text.
Muriel Casals està hospitalitzada des del passat 30 de gener, quan va patir un accident en ser atropellada per una bicicleta, fet que li va causar "un traumatisme cranioencefàlic amb un hematoma subdural que ha requerit drenatge quirúrgic" i fractura de pelvis. Fa dos dies l'Hospital Clínic va informar que Casals continuava "estable dins de la gravetat".
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.