La foto més impactant de l’huracà ‘Patricia’ l’ha fet un astronauta
Scott Kelly ha compartit al seu perfil de Twitter i Instagram una espectacular panoràmica des de l'Estació Espacial Internacional
Coincidint amb el moment que l'huracà Patricia tocava terra a l'oest de Mèxic els seus efectes començaven a fer-se visibles a les xarxes socials a través de vídeos i fotos. L'huracà, que va començar sent de categoria 5 i ha anat degradant-se a nivell 1, no ha ocasionat de moment danys considerables però sí que ha deixat algunes imatges impactants. Una de les més espectaculars —molt popular a Internet— no s'ha fet des de la Terra, sinó des de l'espai.
La foto és de l'astronauta Scott Kelly des de l'Estació Espacial Internacional i l'ha pujat al seu perfil d'Instagram i Twitter amb dues instantànies més en les quals s'aprecia l'evolució d'aquest fenomen atmosfèric. "L'huracà Patricia s'acosta a Mèxic. És enorme. Aneu amb compte!" escrivia Kelly —que està passant un any a l'espai— en el text que acompanyava la foto. Publicada després per la NASA, la foto ha superat els 173.000 likes a Instagram.
#Patricia's force isn't lost on me. Thoughts w friends & all in #Mexico #GoodNight from @space_station #YearInSpace pic.twitter.com/FpulnNQleR
— Scott Kelly (@StationCDRKelly) October 23, 2015
Woke up in the night #Patricia update w latest view from @space_station Thoughts continue for all below #YearInSpace pic.twitter.com/MYmYLA3uPw
— Scott Kelly (@StationCDRKelly) October 24, 2015
A través del seu canal de YouTube la NASA també ha compartit un vídeo d'una mica més de sis minuts en el qual es pot apreciar la dimensió de l'huracà abans que toqués Mèxic. Encara que Patricia ha estat rebaixat a la categoria de tempesta les autoritats del país continuen fent una crida a la precaució i alerten que hi continua havent un gran risc d'inundacions i despreniments de terra.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
¿Tienes una suscripción de empresa? Accede aquí para contratar más cuentas.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.
Arxivat A
Últimas noticias
Raphinha, Lamine Yamal y Joan García resuelven al Barcelona
Un empleado del Palacio del Elíseo, detenido por robar 40.000 euros en vajilla
El Barça es infalible en Villarreal: victoria azulgrana y campeón de invierno en Liga
Paloma Valencia abre la puerta a sumarse a la consulta de la derecha si el Centro Democrático la respalda
Lo más visto
- Los jueces del Tribunal Penal Internacional se rebelan ante las sanciones de Trump: “No hay que ceder”
- Manuel Bustos acepta seis meses de cárcel por cargar gastos privados a la Federación de Municipios
- Oona Chaplin: “Le conté a James Cameron que vivía en una cabaña en los árboles y que estaba iniciando un proyecto de permacultura con una amiga”
- Uno de los promotores de la señal V-16 de tráfico: “Es duro oír el testimonio de víctimas que han sufrido amputaciones al poner los triángulos”
- Fernando Blasco, matemático: “Ganar el Gordo es más difícil que encontrar un regalo escondido en un asiento del Bernabéu”




























































