La cursa Moritz-Sant Antoni “agraeix” als taxistes que permetin la seva celebració
Els conductors que bloquegen la Gran Via deixaran lliure el carril bus-taxi perquè se celebri la competició


Els organitzadors de la cursa Mortiz Sant Antoni han expressat aquest dissabte el seu agraïment cap als taxistes que des d'aquest divendres bloquegen la Gran Via de Barcelona com a protesta contra el decret que proposa la Generalitat per regular el sector de les llicències VTC, les que fan servir empreses com Uber i Cabify. Els promotors de la cursa han agraït mitjançant el seu compte de Twitter que els taxistes hagin decidit en assemblea deixar passar els corredors. "Volem agrair al col·lectiu del taxi, que tan malament ho està passant, que ens deixi celebrar la 41 Cursa Moritz Sant Antoni", es llegeix a la piulada.
El recorregut de la cursa de Sant Antoni, que comença i acaba al carrer de Floridablanca i passa per diferents carrers del barri de Sant Antoni, conté un tram que precisament transcorre per la Gran Via, entre el carrer de Llancà i el passeig de Gràcia. Encara que en un principi havia de passar pel carril central, finalment, si continua la protesta dels taxistes, ho farà pel carril bus-taxi.
🏃🏻♂️Els taxistes de Barcelona han decidit aquest migdia en assamblea que obriran la Gran Via per celebrar la Cursa Moritz Sant Antoni. Volem agraïr al col·lectiu del taxi, que tan malament ho està passant, que ens deixi celebrar la 41 Cursa Moritz Sant Antoni #preparatsllestosja
— CursaMoritzSantAntoni (@CursaSantAntoni) January 19, 2019
L'associació Élite Taxi ha compartit la noticia de que es podrà celebrar la cursa però ha matisat que el col·lectiu "no es retirarà de la Gran Via a no ser que la reunió d'avui a Transports sigui positiva". Representants del sector estan reunits aquesta tarda amb el conseller de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet, per desbloquejar la protesta i permetre la circulació.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
¿Tienes una suscripción de empresa? Accede aquí para contratar más cuentas.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.
Sobre la firma

Arxivat A
Últimas noticias
El oráculo de la Bolsa dice adiós: por qué Warren Buffett es considerado el mejor inversor de la historia
Carolina Marín deja las redes sociales para cuidar su salud mental: “He colapsado, necesito aislarme de verdad y pensar en mí”
El Gobierno de Boric empuja una norma que complica el despido de funcionarios, a menos de tres meses de que asuma Kast
Extremadura acelera el giro del PP hacia la normalización de los pactos con Vox
Lo más visto
- Los grandes derrotados del Gordo de Navidad de Villamanín, 15 jóvenes de entre 18 y 25 años: “Hoy hemos perdido amigos”
- Acuerdo en Villamanín por el Gordo sin repartir: la comisión de fiestas cede más de dos millones por la paz del pueblo
- Junqueras avisa de que la recaudación del IRPF es “imprescindible” para negociar los presupuestos de Sánchez e Illa
- El alpinista Simone Moro sobrevive a un infarto a 5.000 metros y anuncia la creación de un servicio de rescate aéreo en el Karakoram de Pakistán
- Maisa Hens, cantante: “Gracias al anuncio de El Almendro no tuve que volver a hacer un ‘casting”




























































