_
_
_
_

Arriba una nova onada de calor

Les temperatures superaran els 35 graus a l’interior de Catalunya i els 30 a la costa, tot i que la temperatura de xafogor pujarà diversos graus per la humitat

Calor intensa a l'interior i xafogor al litoral. Així es resumirà el temps que farà a Catalunya els propers dies, marcat per la segona onada de calor de l’any, pocs dies després del llarg període de canícula que va deixar els termòmetres fregant els 40 graus a l’interior. El Servei Meteorològic de Catalunya (Meteocat) ha emès un avís de calor per les altes temperatures que es poden registrar fins divendres al centre del Principal i a les comarques de Ponent i del sud.

Aquest dimecres s’espera que la temperatura màxima superi els 35 graus a l’interior de Catalunya i els 30 a la costa, tot i que, per la humitat, la temperatura de xafogor pujarà diversos graus. Segons el Meteocat, dijous pujaran una mica les temperatures, però el mercuri començarà un lleuger descens a partir de divendres, que continuarà el cap de setmana.

Tu suscripción se está usando en otro dispositivo

¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?

Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.

¿Por qué estás viendo esto?

Flecha

Tu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.

Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.

En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.

Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.

Más información

Arxivat A

Recomendaciones EL PAÍS
Recomendaciones EL PAÍS
Recomendaciones EL PAÍS
_
_