Un nen mor apunyalat per la parella de la seva mare a Torrevella
El presumpte assassí té antecedents de violència amb quatre exparelles, segons el Tribunal Superior de Justícia de València
Un nen de 10 anys ha mort a l'Hospital de Torrevella (Baix Segura), després de ser apunyalat diverses vegades al tòrax per la parella sentimental de la seva mare, aquesta matinada. El presumpte assassí, un espanyol de 40 anys, tenia antecedents de violència contra les seves altres quatre parelles i ha estat ingressat amb pronòstic greu al mateix centre després d'haver-se autolesionat, segons ha confirmat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.
Els fets han tingut lloc a dos quarts de tres de la matinada d'aquest dilluns a la urbanització Torrealmendros, segons fonts de la Guàrdia Civil. Ha estat la mare del menor qui ha trucat al 112 quan s'han produït els fets. Quan els agents han arribat a l'habitatge, han trobat l'home amb dues ferides a tòrax i abdomen. El nen ha mort al centre sanitari.
El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha indicat que l'agressor té antecedents de violència contra quatre parelles. Cap és la mare del menor mort, una dona polonesa que fa més d'una dècada que viu a Espanya, ja que el seu fill té la nacionalitat espanyola, segons l'institut armat. A l'Ajuntament de Torrevella han mantingut un minut de silenci.
El presumpte assassí feia més d'un any i mig que convivia amb la mare i el seu fill. Vivien en una urbanització situada prop de la llacuna de Torrevella, de cases baixes i accés restringit a vehicles. La Guàrdia Civil està a l'espera que l'home, que continua sota custòdia al centre sanitari, recobri el coneixement per poder-li prendre declaració.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
¿Tienes una suscripción de empresa? Accede aquí para contratar más cuentas.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.
Arxivat A
Últimas noticias
El Gobierno prevé aprobar las 35 horas para los empleados de la administración estatal en febrero
Alcoi estudia denunciar a la productora que grabó en la tumba de Camilo Sesto imágenes para una película porno
El Gobierno y la Generalitat Valenciana ponen en marcha la comisión mixta para la dana, que se reunirá en enero
Análisis de ajedrez | Faustino Oro es casi gran maestro a los 12 años
Lo más visto
- Elon Musk, más cerca de ser el primer hombre en alcanzar una fortuna de un billón de dólares
- El Gobierno de Mazón pagó 107 millones de euros más a Ribera Salud al aumentar su aportación por ciudadano
- El rechazo de Francia y las dudas de último minuto de Italia amenazan con descarrilar la firma del acuerdo entre la UE y Mercosur
- Interior nombra jefe de la UCO al coronel Pedro Merino, exintegrante de la unidad y que estuvo destinado en La Zarzuela y Seguridad Nacional
- La población de pumas de la Patagonia se dispara gracias a una presa inesperada: los pingüinos




























































