Messi es converteix en el màxim golejador de la Lliga de tots els temps
Amb tres gols a la porteria del Sevilla el blaugrana acumula 253 gols i supera el rècord de Zarra. Barça 5 - Sevilla 1

El jugador argentí del Barça Leo Messi ha marcat aquest dissabte el seu gol 251 a la Lliga i, amb 27 anys, ha igualat la llegenda de l'Athletic Club Telmo Zarra com a màxim golejador històric del campionat espanyol.
Amb un magistral gol de falta directa amb el qual el seu equip ha obert el marcador (1-0) davant del Sevilla, el davanter de Rosario ha trencat una ratxa de tres partits sense veure porteria en el campionat domèstic i ha igualat la gesta que atresorava el jugador basc des de 1955, any en què es va retirar del futbol professional.
Però Leo Messi no només ha igualat el rècord de Zarra, sinó que l'ha superat, amb dos gols més, un al minut 27 i un al minut 32 de la segona part. D'aquesta manera, s'ha convertit en el màxim golejador de la Lliga de tots els temps
Jordi Alba ha fet un gol en pròpia porta que ha portat a un empat a l'inici de la segona part. El Barça ha remuntat minuts després amb un gol de Neymar. Al minut dotze de la segona part el marcador està a 2 a 1 a favor del Barça. El marcador dels blaugrana ha sumat un altre gol al minut 19 de la segona part amb un vol de Rakitik (3-1). Amb els dos gols de Messi de la segona part, el partit ha acabat amb un resultat de 5 a 1.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
¿Tienes una suscripción de empresa? Accede aquí para contratar más cuentas.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.
Arxivat A
Últimas noticias
El temporal deja inundaciones en Málaga y mantiene en aviso naranja a cuatro provincias
Una oposición desnortada en la Comunidad Valenciana
Claves de la reunión de Trump y Zelenski para consensuar el acuerdo de paz en Ucrania
La política de hijo único castiga a China: por qué la caída de la natalidad preocupa cada vez más al Gobierno
Lo más visto
- Los grandes derrotados del Gordo de Navidad de Villamanín, 15 jóvenes de entre 18 y 25 años: “Hoy hemos perdido amigos”
- Acuerdo en Villamanín por el Gordo sin repartir: la comisión de fiestas cede más de dos millones por la paz del pueblo
- El alpinista Simone Moro sobrevive a un infarto a 5.000 metros y anuncia la creación de un servicio de rescate aéreo en el Karakoram de Pakistán
- Junqueras avisa de que la recaudación del IRPF es “imprescindible” para negociar los presupuestos de Sánchez e Illa
- Desaparecidos cuatro españoles de una misma familia de Valencia en un naufragio en Indonesia




























































