_
_
_
_
INÉDITOS CON FIRMA | Luces
Columna
Artículos estrictamente de opinión que responden al estilo propio del autor. Estos textos de opinión han de basarse en datos verificados y ser respetuosos con las personas aunque se critiquen sus actos. Todas las columnas de opinión de personas ajenas a la Redacción de EL PAÍS llevarán, tras la última línea, un pie de autor —por conocido que éste sea— donde se indique el cargo, título, militancia política (en su caso) u ocupación principal, o la que esté o estuvo relacionada con el tema abordado

Pola arte

Anido quérete matar.

A min? Pero por que?

Acúsante de obxectivista, e decidiron que hai que levar a loita alén do plano teórico.

Pero que ten de malo o plano teórico?

Pensan que é un territorio esgotado, que agora toca demostrar, digamos, a capacidade de intervención do Signo no Real.

Matándome a min?

Lo que más afecta es lo que sucede más cerca. Para no perderte nada, suscríbete.
SIGUE LEYENDO

Non a ti persoalmente, a ti en canto obxectivista.

Pero se eu son realista-criticista.

Supoño que non teñen en conta revisións tan finas.

Pois deberías falar con eles e explicarlles que non é o mesmo.

El aparenta considerar un pouco esta opción, pero o certo é que non ten ningunha intención de interceder por min. Pídocho por favor, Durán.

Está ben, mirarei o que se pode facer, pero xa che advirto que cos Cisnes Asasinos non hai moito que falar: están armados e decididos.

Pero non eran os Cisnes Virulentos?

En efecto, ese era o seu antigo nome, pro acaban de refundarse.

Quedo un cacho pensativo. Terei que falar coa policía.

Non che valerá de moito: están infiltrados polos venecianistas.

Os venecianistas na policía?

O outro asinte coa cabeza.

Pero iso é imposible, se alí non len máis que a sección de deportes, e só os luns.

Podo asegurarche que a miña información é fidedigna. Non a tropa; os altos mandos da policía son todos cripto-esteticistas.

Deus, isto é inverosímil... E por que van empezar por min precisamente?

Sobre esa cuestión non podo dicirche nada con seguridade. A xeito de hipótese, eu diría que é porque es o que vive máis cerca.

E non podo retractarme?

Home, non sei, non creo que teñan prevista esa posibilidade.

Pois vai e dilles que me retracto.

Home, Solovio, non sexas covarde.

Que covarde nin que hostias, non penso deixarme matar pola poética.

Pero se ti te facías chamar Sholojov ultimamente, Solovio, lembra.

O carallo, Durán, vai alí e dilles que paso do significado.

Estás disposto a renunciar aos teus principios?

Pois claro.

Ben, en fin, falarei con eles. Espero que non sexa demasiado tarde. De todas formas, o mellor que podes facer polo de agora é agocharte.

Penso sobre a cuestión uns intres: nesta maldita cidade tan pequerrecha non hai forma de atopar un escondite seguro... Ah! pero claro, está tamén a Catedral, alí non se atreverán a facer nada, os esteticistas son moi supersticiosos no fondo.

E pensar que todo isto é resultado da miña burla pública. É dicir, vertida en diversos foros da Rede, e sempre baixo o nick de Sholojov, ao programa ou manifesto que os entón Cisnes Virulentos, actuais Cisnes Asasinos, enunciaran debería haber uns dez meses. O seu manifesto chamárase Aínda Máis Alá e nel proclamábase, entre outros, a necesidade de deixar atrás dunha vez a, por eles chamada, Estética de Liberación Nacional, nun proceso de depuración que culminaba nunha especie de lei de combinatoria fónico-cromática, moi probablemente expropiada dalgunha páxina menor do Mallarmé. Abundaban rexamente as acusacións de utilitarismo, e propuñan a definitiva desaparición dos mapas da escritura galega das palabras nós, terra, mañá e urces irtas. Foi precisamente neste catálogo incompleto e arbitrario onde centrei eu parte da miña rexouba, como se verá completamente inocua, ao presentar unha lista alternativa de palabras a extinguir na que constaban: vós, brétema, flor e pasado mañá. Tamén fixen público, na Rede, unha especie de contra-manifesto co título de Tradición ou Traizón, no que en realidade pretendía unha revisión irónica desas prácticas dualistas e inquisitoriais, que non deixan lugar, ao fin, para moito máis que unha escolla idiota de bando. Está claro que o meu suposto ton irónico e desdramatizador pasou completamente inadvertido para estes Cisnes Virulentos, que agora saen en tromba da súa habitual torre de marfil fortemente armados, á caza e captura senón do Real, dos realistas polo menos.

Xa na Catedral, e despois de mirar un anaco o Botafumeiro, penso que a literatura aseméllase tamén a un inmenso frasco de colonia pendurando do teito, aínda que poida caer, ás veces, e matar alguén.

Tu suscripción se está usando en otro dispositivo

¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?

Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.

¿Por qué estás viendo esto?

Flecha

Tu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.

Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.

En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.

Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.

Archivado En

Recomendaciones EL PAÍS
Recomendaciones EL PAÍS
Recomendaciones EL PAÍS
_
_