_
_
_
_
BOTELLA AO MAR | LUCES
Columna
Artículos estrictamente de opinión que responden al estilo propio del autor. Estos textos de opinión han de basarse en datos verificados y ser respetuosos con las personas aunque se critiquen sus actos. Todas las columnas de opinión de personas ajenas a la Redacción de EL PAÍS llevarán, tras la última línea, un pie de autor —por conocido que éste sea— donde se indique el cargo, título, militancia política (en su caso) u ocupación principal, o la que esté o estuvo relacionada con el tema abordado

Filmes, canallas, palestinos e destinos

A MELLOR PELÍCULA NORTEAMERICANA seguramente que a fixo un ruso. Andrei Konchalovsky non só fixo esa Siberiada con tanto cariño senón que deu The runaway train (El tren del infierno), a máis lírica expresión da dramática épica da desesperación.

Sempre nos ven mellor os que veñen de fóra, eles traspasan a nosa imaxe e ven no noso corazón.

NON BASTA O TALENTO EXPRESIVO, aí están Leni Riefens- tahl ou Tarantino, o produtor de Hostel. Un imbécil pode ser quen de representar con talento calquera canallada, pois sempre houbo quen servise aos desexos máis miserabeis.

NON SEI SE A ARTE DEBE SER MORAL ou amoral. Mais probabelmente non poida ser inmoral. (Ou non deba?) En todo caso,

UNHA ARTE QUE DESHUMANICE non está completa, está mancada.

HAI QUEN DI QUE DEFENDE A ISRAEL, de quen? Dos palestinos encerrados nun gueto, apartheid? Que nome ten o roubo das casas e a terra, a auga, a destrucción dun pobo?

É CERTO QUE NO IRÁN o presidente do Goberno ameaza cun arma que aínda non ten ao Estado israelí, que si ten bomba atómica e todo o armamento fornecido por Estados Unidos.

É certo que ese barallán badúa e bate no peito, ante iso só cabe o rexeitamento. Mais que Israel se vista de vítima é totalmente obsceno. Como tamén é obsceno que o mundo contemple a destrucción dos palestinos, a destrucción das vidas de cada vello, vella, home, muller, neno, nena encerrado en eses acampamentos de refuxiados...

LONXE DO MEU PAÍS, noutro huso horario, decátome de que non existe a "actualidade", pois aquí as noticias de aló apenas chegan: a actualidade é outra distinta. Así que iso que nos envolve, e nos atordoa, ese ruído que vén de fóra ten tanto de "actualidade" como de "localidade", máis que ver co tempo actual ten a ver co lugar actual.

AI, IR HOXE A AMÉRICA XA NON LLES É IR A AMÉRICA, non é o que foi. Son uns euros e mais unhas horas de avión. Máis nada.

Que de contado vai desaparecendo das nosas vidas todo dramatismo. Non hai decisións dramáticas, ou sequera grandes. Axiña desaparecerá o destino (Ou xa desapareceu hai tempo? Foi coa entrada na Unión Europea? Antes? Logo de que Franco afusilase aos últimos? Cando sería?)

Tu suscripción se está usando en otro dispositivo

¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?

Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.

¿Por qué estás viendo esto?

Flecha

Tu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.

Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.

En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.

Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.

Archivado En

Recomendaciones EL PAÍS
Recomendaciones EL PAÍS
Recomendaciones EL PAÍS
_
_