Prazas e salas énchense de teatro
Oito festivais convocan ás compañías para percorrer Galicia durante xullo e agosto
O verán é pródigo en mostras de teatro, deixando á parte festivais e estreas. Mentres unha ampla nómina de persoas discute cláusulas e contidos que caiban no futuro Plan Galego das Artes Escénicas, a XXIV Mostra de Teatro Cómico e Festivo de Cangas enfía os seus últimos días. Coma no Morrazo, Ribadavia, Santiago, A Coruña, Cariño, Cee ou Lalín tamén han ser dinamizadas pola actividade teatral. Polo teatro, que xa existía antes das achegas oficiais.
A capital do Ribeiro reparte as funcións entre o 17 e o 24 de xullo. O programa da XXIII Mostra Internacional de Teatro de Ribadavia aínda non é público, pero o director da MIT, Rubén García, adianta algúns espectáculos. O do bailarín turco Ziza Azayi, que pecha a mostra con Dervish in progress, é unha análise da danza tradicional sufí, a mesma que no Islam lles posibilita aos derviches (os sufís islámicos) o acceso á éxtase mística. A obra de Azayi importa influenzas occidentais, na vella fusión de corpo e alma que une, no caso actual, "Oriente con Occidente e o pasado co presente".
Fraser Hooper, Bassi e Avelino González, profesores na oitava edición do Festiclown
Do 9 ao 12 de agosto, o Manicómicos da Coruña trasladará todo o teatro á rúa
Tamén o último día, a compañía madrileña Micomicón (a súa obra Los niños perdidos gañou o ano pasado o Premio do Público) presenta o musical Cancionero republicano. Coma o ano pasado, a mostra escolleu "batallar coa memoria", en palabras de García. As últimas lúas, a adaptación do texto de Furio Bordon que representa Lagarta Lagarta o día 20, insírese na mesma liña. En calquera caso, a reflexión sobre o realismo na vellez que dirixe Xulio Lago foi unha das mellores estreas do ano.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.