TV3 farà vaga per Sant Jordi perquè es retiri l’acusació contra un empleat
L’assemblea de treballadors demana que la Corporació es faci enrere en la demanda contra l’acusat d’haver filtrat els sous


L'assemblea de treballadors de TV3 han convocat vagues parcials per Sant Jordi en protesta per la demanda que la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals manté contra el treballador G. C., acusat d'haver filtrat els sous i la intenció de l'empresa pública de fer un ERO, el 2012. La Fiscalia demana set anys de presó pels delictes de descobriment i revelació de secrets.
La mesura s'haurà de materialitzar en una altra reunió del comitè, el proper dimarts. Els treballadors han decidit també posar en marxa una recollida de signatures, perquè l'empresa desisteixi en l'acusació.
"Qui vol i per què vol mantenir la demanda? No beneficia ningú", assegura Roser Mercadé, del comitè d'empresa. Fa mesos que els treballadors de la corporació s'han mobilitzat per donar suport al treballador de la companyia, que la Fiscalia acusa d'haver entrat al correu de Brauli Duart, el director de la Corporació, i reenviar als treballadors un Excel amb els sous de cadascú, i els càlculs d'indemnització d'un ERO que finalment es va materialitzar.
La germana del treballador va participar en la darrera assemblea i va explicar que el seu germà, que està de baixa en l'actualitat, té problemes de salut des que els Mossos el van detenir, l'octubre del 2013.
Abans de prendre aquesta mesura, el comitè va demanar per carta a Duart que retirés la demanda. En la seva resposta, el director de la Corporació va assegurar que era "inevitable" mantenir el procés endavant.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
¿Tienes una suscripción de empresa? Accede aquí para contratar más cuentas.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.
Sobre la firma

Más información

“Sóc el cap de turc”
Arxivat A
Últimas noticias
La defensora del lector responde a las dudas y críticas más frecuentes de los lectores y oyentes de EL PAÍS en 2025
Navidad en el límite de la ‘zona de muerte’ de Ucrania
El PP de Ayuso veta la comisión de investigación que pidió Más Madrid para el hospital de Torrejón
¿Qué pasó en 2025? Nuestros mejores mapas y gráficos
Lo más visto
- Víctor Bermúdez, profesor de Filosofía: “Hemos perdido el control del proceso educativo, lo que damos en clase es en gran medida un simulacro”
- Zelenski confirma que cualquier pacto con Rusia deberá ser ratificado en referéndum
- “Un jardín con casa, no una casa con jardín”: así es la premiada vivienda de 146 metros cuadrados que se camufla con la vegetación
- La revalorización de las pensiones queda en el aire por la negativa de la derecha a apoyar otras medidas sociales
- TVE se reivindica (con pulla) en su gran noche televisiva




























































