Un jove de Nou Barris mor intoxicat per la mala combustió d’una caldera
Un nadó d'onze mesosha estat traslladat a l'hospital de manera preventiva
Un jove de 18 anys va morir aquest dimecres a la tarda al barri barceloní de Nou Barris. Segons les primeres indagacions, tot apunta que la mort va ser provocada per la inhalació de grans quantitats de monòxid de carboni per la mala combustió de la caldera de la calefacció del pis. Els Bombers de Barcelona van rebre l'avís a les 18.25 hores, quan els veïns van alertar d'una gran quantitat de fum al sobreàtic del número 15 del carrer Jaume Pinent. En arribar al lloc dels fets, un equip sanitari va intentar, sense èxit, reanimar el jove.
Els Mossos d'Esquadra han obert una investigació per intentar esbrinar les causes de la defunció del noi, encara que tot apunta al fet que la mala combustió de la caldera en podria ser la causa. Una ambulància va traslladar a un centre hospitalari, de manera preventiva, un nadó d'onze mesos que es trobava al pis de sota.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.