Agenda
Concerts
Dijous 8
James Blake i Jamie Woon i Jamie XX són tres elements que completen un dels plats forts del dia a la ciutat. Segueix l'aniversari i la festa a Razzmatazz. A les 21 hores (30 euros).
Santi Campos. Juntament amb Joe Traveller actuaran a la mítica sala Alfa de Gran de Gràcia i donaran una bona lliçó de rock a les 22.45 hores (3 euros).
Divendres 9
Apparat Band. Una altra bona mostra de l'escollida programació de la sala Apolo. Elegantíssima música elec-trònica procedent de Berlín, a les 20.30 hores (30 euros).
Gnaposs. Ocasió per retrobar-se amb el funk de sempre. A la sala Jamboree, a les 21 i a les 23 hores (12 euros).
Dissabte 10
Alabama Gospel Choir. Un gran moment. Més de trenta artistes que aconsegueixen plasmar la història del gospel en un recorregut únic per un dels gèneres més oblidats de la música negra, a les 22.30 hores (de 22 a 49 euros).
Diumenge 11
The Suitcase Brothers. Bon moment per prendre's unes bones dosis de soul, de blues i de gospel, a les 21 hores a la sala Jamboree (12 euros).
Dilluns 12
WTF Jam Session Fa anys que aquesta sessió, aquesta jam, funciona i de quina manera a la Jamboree, sempre bategant. Una bona manera de passar-s'ho bé i descobrir nous talents del gènere. A les 21 hores (6 euros).
Dimarts 13
Pilar Jurado. Una gran veu que es passejarà pel teatre Artèria Paral.lel repassant cançons d'avui i de sempre, en clau jazzística, a les 20.30 hores (entre 16 i 26 euros).
Dimecres 14
Anoushka Shankar. A l'Auditori, en el marc del Festival del Mil.lenni, destaca aquest concert de la filla i deixebla del mestre Ravi Shankar (21 h, 34 euros).
Richie Hawtin. Al Row, a mitjanit. No fa falta més pistes ni més presentacions per a un dels mestres del techno, també conegut com a Plastikman.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
¿Tienes una suscripción de empresa? Accede aquí para contratar más cuentas.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.
Últimas noticias
La UE acuerda emitir eurobonos para financiar a Ucrania
Milei posterga el debate legislativo de la reforma laboral entre protestas sindicales
Más de 40 congresistas demócratas piden por carta a Trump que cese en sus “intentos de socavar la democracia en Brasil”
La Justicia de Estados Unidos sentencia al Guacho, yerno del Mencho, a 11 años de prisión
Lo más visto
- Los hijos de Isak Andic negocian un acuerdo para pagar 27 millones a la pareja del empresario y cerrar el conflicto por el legado
- El Supremo condena a ‘Okdiario’ y a Eduardo Inda por intromisión en el honor de Iglesias al acusarle de cobrar de Venezuela
- Irene Escolar: “Si la gente se droga es porque encuentra en ello una anestesia que necesita. Negarlo es absurdo”
- La asociación mayoritaria de guardias civiles no está de acuerdo con la DGT en sustituir los triángulos por la baliza V16
- “No podemos hacer nada”: la IA permite copiar en exámenes de universidad con una facilidad nunca vista




























































