_
_
_
_
INÉDITOS CON FIRMA | Luces
Columna
Artículos estrictamente de opinión que responden al estilo propio del autor. Estos textos de opinión han de basarse en datos verificados y ser respetuosos con las personas aunque se critiquen sus actos. Todas las columnas de opinión de personas ajenas a la Redacción de EL PAÍS llevarán, tras la última línea, un pie de autor —por conocido que éste sea— donde se indique el cargo, título, militancia política (en su caso) u ocupación principal, o la que esté o estuvo relacionada con el tema abordado

Insomnio

A primeira noite na que un personaxe se me saíu dun libro foi a mellor. Nin sequera me deu medo a presenza daquel vello tolo no meu cuarto. Foi coma ter a derradeira oportunidade de estar con alguén que che morreu e gozar por última vez da súa compañía. Pola mesma, foi fugaz, tanto, que para cando me dei conta, o vello xa me dicía adeus; só me atrevería a xurar, iso si, que me deu unha palmada no cu. É que no seu día o inventei mullereiro empecinado. Non o soñei. Foi real porque todo sucedeu nunha eterna noite de insomnio.

O día seguinte boteino agardando que volvese. Tomei doce cafés e entre un e outro pensei once veces na sensación do meu personaxe tocándome o cu, coma se lle escribise o xesto, coma se só cumprise unha acoutación. Foi unha espera longa de mirar o titaque na parede. Tis, tas, tis, tas, e eu asexaba a porta e a fiestra e o propio ar, tratando de lembrar por onde foi que apareceu. Pero non volveu e eu quedei deitada na cama só a medias, e coa sensación de baleiro que un ten cando a felicidade se acaba.

Pola mañá laveime, vestinme e cando baixei á cociña a preparar o almorzo volvín ser feliz. Pasara outra vez. Alguén se me saíra dun libro por segunda vez: na mesa, todos os doces a base de laranxa que sabía facer unha italiana que se botara a puta despois de perder o home no mar. Ela fai as cousas así, con nocturnidade, e sempre tivo a capacidade de sorprender. E eu, co sabor das laranxas no padal, aínda a busquei por toda a casa e agardeina antes de saír. Pero nada. Outra vez quedei soa e baleira, desexando con todas as forzas poder vela para preguntarlle se lle parecera mal que lle escribise unha morte violenta.

Esa tarde, cando aínda matinaba eu se merecía ou non o regalo gastronómico da puta das laranxas, pasou por terceira vez. Desta vez foi algo tétrico, pois apareceu o fantasma dun neno con ollos de gata que simplemente percorreu dun lado a outro o salón e me deixou lívida. Pero tamén me serviu para entender que os personaxes viñan se non os buscaba.

Nunca fun tan feliz. Por algunha razón que non cheguei a comprender, os meus personaxes romperon as cadeas que os ataron aos meus libros e conseguiron pasarse ao meu mundo sen vida. E tamén por algún motivo estraño, decidiron poboarme a casa e axudarme a pensar nas historias que lles imaxinei un día.

Quedaron a vivir. Todos eles, por todas partes. Abres a neveira e atopas a primeira comida da protagonista dun folletín, vas ao váter e alí tes un oficial nazi ao que alguén envelenou. Saes ao xardín e ves xogar un equipo de rugby que che berra piropos. Os personaxes das miñas historias conquistáronme a casa.

Lo que más afecta es lo que sucede más cerca. Para no perderte nada, suscríbete.
SIGUE LEYENDO

Mais agora sei que, en realidade, o que fixeron foi unha revolución. Fugáronseme do maxín e puxéronse á par de min, coma se fosemos iguais. E non sei por que, no medio desta felicidade, ando pensando que saíron coa súa. Coa invasión fíxenme unha deles, e agora non podo saír da historia que me obrigaron a inventar. Axuda.

A última novela de Inma López Silva títulase Memoria de cidades sen luz (Galaxia) e foi premio Blanco Amor en 2007.

Tu suscripción se está usando en otro dispositivo

¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?

Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.

¿Por qué estás viendo esto?

Flecha

Tu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.

Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.

En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.

Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.

Archivado En

Recomendaciones EL PAÍS
Recomendaciones EL PAÍS
Recomendaciones EL PAÍS
_
_