El PSC i Sánchez exhibeixen la bandera d’Espanya per mostrar unitat
Iceta justifica l'exhibició de la 'rojigualda' per rebatre una acusació del candidat espanyol
El PSC va introduir ahir una novetat en els seus actes electorals i va exhibir una gran bandera espanyola en una pantalla gegant. Va ser en un míting a Santa Coloma de Gramenet en què va participar Pedro Sánchez, secretari general del PSOE, que va evocar el pacte constitucional i els governs de Felipe González. El primer secretari del PSC, Miquel Iceta, va justificar l'exhibició de la rojigualda per rebatre l'acusació que Sánchez no s'atreviria a fer a Catalunya el gest que va protagonitzar en un acte del PSOE fa setmanes i que va provocar tant d'enrenou.
El líder del PSOE va reclamar també la senyera com “la bandera de tots els catalans” i va dir que “Espanya no robava els catalans”, sinó que els que ho feien eren “els catalans que tenen diners a Andorra”, en referència a Jordi Pujol.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.