Un vídeo d’Alves causa malestar en una part de l’afició del Barça
“És un partit de futbol, no passa res, la vida continua”, assegura el lateral, disfressat de dona, i Bartomeu entén que s’ha de regular l’ús que els jugadors fan de les xarxes socials

Dani Alves ha ensenyat, una vegada més, el seu costat més controvertit. Es va gravar a si mateix disfressat amb una perruca, fingint la veu d’una dona (parodiava la seva parella, la model canària Joana Sanz) i la matinada del divendres va penjar el vídeo al compte d’Instagram per oferir-se a si mateix “molt d’ànim perquè està molt trist”. “És un partit de futbol, no passa res, la vida continua. Tu vals molt més que això”, va assenyalar. El president del Barcelona, Josep Maria Bartomeu, va reflexionar sobre l’acció del brasiler. “Hi ha diverses reaccions possibles, i una és que ens adonem que els jugadors han superat el mal tràngol del dimecres [el Barça va caure eliminat en els quarts de final de la Champions] i tornen a ser positius, a riure i a fer bromes”, va convenir Bartomeu.
No obstant això, el president del Barcelona va reconèixer que a un sector de l’afició blaugrana “la broma” d’Alves no li ha fet gaire gràcia. “Hi ha certs socis que ens han dit que se senten ofesos i d’altres que els encanta veure aquest ambient festiu al vestuari”, va revelar. En qualsevol cas, Bartomeu va explicar que hi ha la necessitat de regular l’ús que els jugadors fan de les xarxes socials i va assegurar que en el cas que el club decideixi sancionar Alves pel vídeo, no ho farà públic. “La Lliga i la UEFA estan molt interessats que això es reguli d’alguna manera. Aquesta situació no només afecta el Barcelona”, va resoldre Bartomeu.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
¿Tienes una suscripción de empresa? Accede aquí para contratar más cuentas.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.
Sobre la firma

Arxivat A
Últimas noticias
El PSOE investiga una denuncia por acoso sexual y laboral contra el alcalde de Almussafes
Rusia demanda a la UE por intentar utilizar sus activos congelados para financiar a Ucrania
Los narcos reinventan la peligrosa heroína en formato pastillas para atraer a nuevos consumidores
Al menos tres muertos en una colisión de dos camiones en Sevilla
Lo más visto
- Nemo devuelve el trofeo que ganó en Eurovisión por el apoyo de la UER a Israel: “No creo que deba estar en mi estantería”
- La carta de Ábalos a Guaidó: “Hemos enviado a Víctor de Aldama para que sirva de enlace en nuestras relaciones”
- Lituania declara el estado de emergencia para hacer frente a la oleada de globos procedentes de Bielorrusia
- Jornada política del 11 de diciembre de 2025 | El PSOE convoca este viernes a las responsables de Igualdad de sus federaciones por el ‘caso Salazar’
- Dimite un miembro de la ejecutiva federal del PSOE tras un nuevo caso de supuesto acoso





























































