El Madrid s’enduu el primer assalt de la Supercopa al camp del Barça (1-3)
L'equip de Zidane agafa avantatge per a la tornada, dimecres al Bernabéu, on no comptarà amb Cristiano, que va ser expulsat
El Barça de Valverde ha perdut el primer partit oficial de la temporada al Camp Nou en l'anada de la Supercopa d'Espanya davant del Reial Madrid. Els blancs es van avançar amb un gol en pròpia porta de Piqué al començament de la segona part i, tot i que Messi va empatar de penal a falta d'un quart d'hora, Cristiano Ronaldo, tres minuts després, va fer l'1 a 2 definitiu. El portuguès, que va veure targeta groga per treure's la samarreta en celebrar el seu gol, va ser expulsat pràcticament a la jugada següent per simular que li feien penal. Cristiano, per tant, es perdrà el partit de tornada, aquest dimecres (a les 11 de la nit), al Santiago Bernabéu. En el minut 89, Marco Asensio va sentenciar el partit.
Tu suscripción se está usando en otro dispositivo
¿Quieres añadir otro usuario a tu suscripción?
Si continúas leyendo en este dispositivo, no se podrá leer en el otro.
FlechaTu suscripción se está usando en otro dispositivo y solo puedes acceder a EL PAÍS desde un dispositivo a la vez.
Si quieres compartir tu cuenta, cambia tu suscripción a la modalidad Premium, así podrás añadir otro usuario. Cada uno accederá con su propia cuenta de email, lo que os permitirá personalizar vuestra experiencia en EL PAÍS.
En el caso de no saber quién está usando tu cuenta, te recomendamos cambiar tu contraseña aquí.
Si decides continuar compartiendo tu cuenta, este mensaje se mostrará en tu dispositivo y en el de la otra persona que está usando tu cuenta de forma indefinida, afectando a tu experiencia de lectura. Puedes consultar aquí los términos y condiciones de la suscripción digital.